Van troubles naar tijd

feb 2, 2016

Zo, dit is het dan. Daar staat de doos. Dat zijn de kabels. Gewoon even aansluiten. Lukt wel hè! We zeggen niet dat alle leveranciers zo werken. Maar ze zitten er zeker tussen. Dat zien we in de dagelijkse praktijk. En u? U blijft, en vergeef ons het woord, achter met de rotzooi. Wij geloven dat het anders kan en dit maken we dagelijks concreet door de volgende principes toe te passen.

Vast aanspreekpunt
Call centers met tientallen telefonisten? Doen we niet aan. U kent ons team binnen no time. En daardoor heeft u altijd een bekend gezicht aan de lijn. Wel zo fijn om onze klanten goed te kennen!

Ontzorging
De doos nemen we inderdaad mee. Maar dan start het pas. We steken alle tijd en energie die nodig is in de installatie. Bijkomend voordeel is dat onze heldere lease-constructie. Hoeft u geen grote investeringen te doen. Niet verkeerd… zo aan het begin van het nieuwe jaar.

Nazorg
Is het, nadat we weg zijn, toch niet helemaal duidelijk? Bellen! Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

Bereikbaarheid
Niets is zo vervelend als een netwerkprobleem. Maar het kan erger. Een vastgelopen systeem zonder dat u iemand persoonlijk kunt spreken. Daarom zijn we al-tijd bereikbaar. Voice mails? Keuzemenu’s? Werkt niet wat ons betreft. Want dat lost uiteindelijk uw probleem niet op. En dat is wél wat we willen.